Τρόποι Πληρωμής & Επιστροφές

Τρόποι Πληρωμής

Α. Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό

Μπορείτε να καταθέσετε το τίμημα της παραγγελίας σας σε έναν από τους παρακάτω Τραπεζικούς Λογαριασμούς της εταιρείας μας.

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΙΒΑΝ: GR2601722090005209093823545
Αρ. Λογαριασμού: 5209093823545
Δικαιούχος: Φελέκη Αθηνά

ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHABANK

ΙΒΑΝ: GR5901407010701002002024860
Αρ. Λογαριασμού: 701002002024860
Δικαιούχος: Φελέκη Αθηνά

Παρακαλούμε στην αιτιολογία της κατάθεσης συμπληρώστε το ονοματεπώνυμό σας ή τον αριθμό παραγγελίας σας.

B. Πληρωμή με Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα

Το ηλεκτρονικό κατάστημα awear.gr δέχεται τις παρακάτω αναφερόμενες πιστωτικές. Για τις αγορές που πραγματοποιούνται μέσω πιστωτικής κάρτας, ο πελάτης θα πρέπει να ακολουθήσει τις οδηγίες που θα βρει στο παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα κατά την ολοκλήρωση των αγορών του. Στη φόρμα παραγγελίας που θα βρει, θα πρέπει να συμπληρώσει τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής του κάρτας. Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας πραγματοποιείται εφόσον προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητάς της. Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την ορθή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής του κάρτας. Κατά τον ίδιο τρόπο και με τις ίδιες οδηγίες γίνεται και η πληρωμή με χρεωστική κάρτα.

Η χρέωση της κάρτας γίνεται ακόμη και σε προϊόντα με περιορισμένη διαθεσιμότητα ή και προϊόντα που μπορεί να απαιτούν παραγγελία προς προμηθευτή.

Ο πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την σωστή αναγραφή των στοιχείων της Πιστωτικής ή Χρεωστικής του κάρτας.

Η πληρωμή μπορεί να γίνει μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Discover και Diners μέσω της ασφαλούς πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών Alpha e-Commerce. Όπως επίσης και με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass, μέσω της ασφαλούς πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών Alpha e-Commerce.

Online πληρωμές awear.gr

Ασφάλεια Συναλλαγών

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών Alpha e-Commerce της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

Σε περίπτωση προβλήματος ή αποτυχίας της ηλεκτρονικής πληρωμής σας, ελάτε σε επικοινωνία μαζί μας.

Γ. Αντικαταβολή

Μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας στον υπάλληλο courier που θα σας παραδώσει το δέμα. Το κόστος χρήσης της υπηρεσίας της αντικαταβολής είναι 2,00 ευρώ.

Για την παραλαβή θα πρέπει να έχετε μαζί σας Αστυνομική Ταυτότητα ή Διαβατήριο ή Δίπλωμα οδήγησης για την ταυτοποίηση των στοιχείων της παραγγελίας. Μπορεί να παραλάβει την παραγγελία σας για λογαριασμό σας τρίτο πρόσωπο, που οφείλει να προσκομίσει εξουσιοδότηση θεωρημένη από Κ.Ε.Π. και κάποιο από τα παραπάνω έγγραφα για την ταυτοποίησή του. Η υπηρεσία της αντικαταβολής παρέχεται από την εταιρεία χωρίς χρέωση.

Πολιτική Επιστροφών

1.Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες λόγω ανθρώπινου λάθους παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την εταιρεία, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία, καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης των προϊόντων στον πελάτη βαρύνουν την εταιρεία, αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος και χρόνος επιστροφής.

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης.

Ο πελάτης οφείλει για την επιστροφή του προϊόντος, να επικοινωνήσει τηλεφωνικά στο 2313089332 με την εταιρεία, ώστε να δηλώσει το λάθος. Στη συνέχεια, αποστέλλει το προϊόν στην έδρα της εταιρείας (Εγνατία 7, Τ.Κ. 54650, Θεσσαλονίκη) αποκλειστικά με μεταφορικά μέσα της εταιρείας και με χρέωση της εταιρείας. Σε περίπτωση αποστολής του προϊόντος με μεταφορικό μέσο της αρεσκείας του πελάτη, η εταιρεία δε δέχεται τη χρέωση των μεταφορικών, δεν παραλαμβάνει το προϊόν και το προϊόν επιστρέφει στον αποστολέα. Η εταιρεία δεν αναλαμβάνει την παραλαβή αποστολών από καταστήματα κούριερ, πρακτορεία μεταφορικών ή ΕΛ.ΤΑ. και τα προϊόντα επιστρέφουν στον αποστολέα. Στη συνέχεια η εταιρεία ελέγχει ότι το προϊόν έχει επιστρέψει σε άριστη κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και τη συσκευασία του. Εφόσον πληρούνται οι παραπάνω συνθήκες, η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή και η εταιρεία προχωρεί στην αποστολή του πωληθέντος προϊόντος.

2. Επιστροφές Ελαττωματικών Προϊόντων

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί από τον πελάτη ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που η ίδια η εταιρεία παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής η επισκευή ή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.
  • Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής) και πλήρη τη συσκευασία του. Αν πρόκειται για ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.
  • Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται με μεταφορικά μέσα της εταιρείας (κούριερ ή μεταφορική εταιρεία), στην έδρα της εταιρείας στην οδό Εγνατία 7, ΤΚ 54650, Θεσσαλονίκη. Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω κούριερ της αρεσκείας του πελάτη, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την εταιρεία.
  • Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
  • Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την εταιρεία άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής,η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς θα γίνεται με τον τρόπο πληρωμής που επέλεξε ο πελάτης, εκτός από τις περιπτώσεις της Αντικαταβολής.
  • Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της εταιρείας. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της εταιρείας προς τον πελάτη. Εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα πληρωμής “Αντικαταβολή”, η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιείται με τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της εταιρείας προς τον πελάτη. Το κόστος χρήσης της υπηρεσίας της αντικαταβολής (2,00 ευρώ) δεν επιστρέφεται στον πελάτη.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή ή δεν διαπιστωθεί ελάττωμα από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας, ή το ελάττωμα του προϊόντος δεν καλύπτεται από την εγγύηση καλής λειτουργίας, η εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας καθορίζεται από τα μεταφορικά έξοδα που επωμίστηκε η εταιρεία για την παραλαβή του προϊόντος και να προβεί μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της αυτής έναντι του πελάτη. Σε αυτήν την περίπτωση η επαναπροώθηση του προϊόντος στον πελάτη γίνεται με μεταφορικά μέσα της αρεσκείας του και τα μεταφορικά έξοδα για την αποστολή επιβαρύνουν τον ίδιο.

Διαδικασία Επιστροφής Ελαττωματικών Προϊόντων

Ο πελάτης οφείλει για την επιστροφή του προϊόντος, να επικοινωνήσει τηλεφωνικά στο 2313089332 με την εταιρεία, ώστε να δηλώσει το λάθος. Στη συνέχεια, αποστέλλει το προϊόν στην έδρα της εταιρείας (Εγνατία 7, Τ.Κ. 54650, Θεσσαλονίκη) αποκλειστικά με μεταφορικά μέσα της εταιρείας και με χρέωση της εταιρείας. Σε περίπτωση αποστολής του προϊόντος με μεταφορικό μέσο της αρεσκείας του πελάτη, η εταιρεία δε δέχεται τη χρέωση των μεταφορικών, δεν παραλαμβάνει το προϊόν και το προϊόν επιστρέφει στον αποστολέα. Η εταιρεία δεν αναλαμβάνει την παραλαβή αποστολών από καταστήματα κούριερ, πρακτορεία μεταφορικών ή ΕΛ.ΤΑ. και τα προϊόντα επιστρέφουν στον αποστολέα. Στη συνέχεια η εταιρεία ελέγχει ότι το προϊόν έχει επιστρέψει σε άριστη κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και τη συσκευασία του. Εφόσον πληρούνται οι παραπάνω συνθήκες, η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή και η εταιρεία προχωρεί στην αποστολή του πωληθέντος προϊόντος.

3. Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA)

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.

Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον πελάτη ελαττώματος.
  • Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την εταιρεία, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την εταιρεία.
  • Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της εταιρείας. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της εταιρείας προς τον πελάτη. Εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα πληρωμής “Αντικαταβολή”, η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιείται με τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της εταιρείας προς τον πελάτη. Το κόστος χρήσης της υπηρεσίας της αντικαταβολής (2,00 ευρώ) δεν επιστρέφεται στον πελάτη.
  • Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην εταιρεία όσο και για την επαναπροώθηση στον πελάτη του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την εταιρεία και η αποστολή πραγματοποιείται με μεταφορικά μέσα της εταιρείας. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή,η εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας καθορίζεται από τα μεταφορικά έξοδα που επωμίστηκε η εταιρεία για την παραλαβή του προϊόντος και να προβεί μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της αυτής έναντι του πελάτη. Σε αυτήν την περίπτωση η επαναπροώθηση του προϊόντος στον πελάτη γίνεται με μεταφορικά μέσα της αρεσκείας του και τα μεταφορικά έξοδα για την αποστολή επιβαρύνουν τον ίδιο.

4. Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

Εάν ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει την πώληση για προσωπική χρήση και όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής του δραστηριότητας (εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική), τότε δικαιούται να υπαναχωρήσει από την εξ ́αποστάσεως πώληση εντός 14 ημερολογιακών ημερών, οι οποίες εκκινούν από τον χρόνο παράδοσης του προϊόντος (στον πελάτη ή στον μεταφορέα που ο τελευταίος υποδεικνύει), επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα παραλαβής και επιστροφής του προϊόντος και τυχόν μείωση της αξίας αυτού.

Επισημαίνεται ότι για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης απαιτείται η παράδοση του προϊόντος στην έδρα της εταιρείας και τα έξοδα για τη μεταφορά του επιβαρύνουν αποκλειστικά τον καταναλωτή.

Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει τουν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την ΚΥΑ Ζ1-891/2013)

Ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την από απόσταση πώληση αποκλειστικά εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Το δικαίωμα αυτό εκκινεί από την ημέρα παραλαβής των παρουσών οδηγιών εγγράφως, πάντως όχι πριν από την παράδοση των προϊόντων. Η εντός 14 ημερολογιακών ημερών αποστολή της ξεκάθαρης δήλωσης υπαναχώρησης ή η αποστολή των προϊόντων, θα θεωρείται αρκετή για την εμπρόθεσμη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης.

Η δήλωση αποστέλλεται εγγράφως στα ακόλουθα στοιχεία:
Με συστημένη επιστολή προς τη «AWEAR» που εδρεύει στην οδό Εγνατία 7, Τ.Κ. 54630,Θεσσαλονίκη, ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@awear.gr, ή κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με τη «AWEAR» στο 2313089332.

Θα πρέπει να γνωρίζετε, ότι εφόσον ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησής σας με οποιονδήποτε από τους ανωτέρω περιγραφόμενους τρόπους, θα λαμβάνετε επιβεβαίωση παραλαβής του ασκηθέντος δικαιώματος υπαναχώρησης.

Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη με μεταφορικό μέσο της επιλογής του στη διεύθυνση:
Αθηνά Φελέκη, Εγνατία 7, Τ.Κ. 54630, Θεσσαλονίκη.

Συνέπειες υπαναχώρησης

Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, θα πρέπει να αποκατασταθεί με χρηματική αποζημίωση κάθε τυχόν απομείωση της αξίας του εμπορεύματος, καθώς και οι τυχόν καρποί που απορρέουν από αυτή την απομείωση, μόνο στην περίπτωση και στον βαθμό που αυτή οφείλεται στη διαχείριση του προϊόντος με τρόπο που εκφεύγει της ειθισμένης εξέτασης των προϊόντων με τρόπο άλλο πλην εκείνο που είναι αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος. Ως ειθισμένη εξέταση και διαχείριση του προϊόντος προκειμένου για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος, εννοείται η εξέταση των σχετικών αγαθών, όπως αυτή είναι δυνατό να ελάμβανε χώρα με τον τρόπο που συνηθίζεται σε ένα φυσικό κατάστημα.

Προϊόν που επιστρέφεται με μεταφορέα της επιλογής του πελάτη και όχι με εξωτερικό συνεργάτη μεταφοράς της AWEAR ,επιστρέφεται με κίνδυνο του πελάτη. Ο πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής και με τυχόν απομείωση της αξίας του προϊόντος, για την διαπίστωση της οποίας η AWEAR ρητώς επιφυλάσσεται μέχρι την παραλαβή από αυτή του επιστρεφόμενου εμπορεύματος. Εφόσον παραληφθεί το προϊόν και ελεγχθεί για τυχόν απομείωση της αξίας αυτού, θα επιστρέφεται στον πελάτη κάθε χρηματική υποχρέωση προς αυτόν (αξία του προϊόντος κατά την ημερομηνία πώλησης) με τον τρόπο με τον οποίο αυτή η καταβολή διενεργήθηκε από τον πελάτη, εκτός εάν άλλως συμφωνηθεί με αυτόν.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ των διατάξεων του ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:
– Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκ της φύσεώς τους είναι αδύνατο να επιστραφούν με αποστολή.

– Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής όπως π.χ. σκουλαρίκια, μάσκες προστασίας.

Μείωση αξίας προϊόντος

Ο καταναλωτής θα πρέπει να διαχειρίζεται κάθε προϊόν, που παραλαμβάνει με τον τρόπο εκείνο που θα διαχειριζόταν και θα εξέταζε αυτό και σε ένα φυσικό κατάστημα, ώστε να διαπιστώνει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του. Διαχείριση ενός προϊόντος, η οποία είναι διαφορετική από την ανωτέρω περιγραφή, δεν θα γίνεται δεκτή. Συνεπώς, ο καταναλωτής ενδέχεται να επιβαρυνθεί με τη μείωση της αξίας ενός προϊόντος, εφόσον η διαχείριση που έχει κάνει σε αυτό υπερβαίνει το αποδεκτό μέτρο.

Καταβολή τιμήματος

Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και με την προϋπόθεση ότι έχει επιστραφεί το προϊόν στη AWEAR, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης κατά την ημερομηνία που αυτή πραγματοποιήθηκε, το οποίο θα εξοφλείται από τη AWEAR με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Στις περιπτώσεις όπου ο πελάτης εξόφλησε το τίμημα μέσω αντικαταβολής, η εταιρεία θα εξοφλεί το πιστωτικό μέσω τραπεζικής συναλλαγής. Το κόστος της αρχικής αποστολής και το κόστος χρήσης της υπηρεσίας της αντικαταβολής (2,50 + 2,00 ευρώ) δεν επιστρέφονται στον πελάτη.

Για την ακύρωση της συναλλαγής μεταξύ της awear.gr και του πελάτη, απαραίτητη είναι η προσκόμιση στην awear.gr η απόδειξη λιανικής πώλησης που επικύρωνει την πώληση και συνοδεύει όλα τα προϊόντα της εταιρείας ανεξαιρέτως. Ρητώς συμφωνείται και ο πελάτης παρέχει ήδη την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, η εταιρεία να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής, φθοράς ή βλάβης του προϊόντος ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη. Η εταιρεία σε κάθε περίπτωση δικαιούται να αξιώνει με κάθε νόμιμο τρόπο κάθε ποσό που ζημιώθηκε (ενδεικτικά, είτε αναφορικά με δαπάνες επιστροφής είτε με καταστροφή, φθορά ή βλάβη, απομείωση αξίας του προϊόντος κ.λπ.).

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 2313089332, είτε μέσω e-mail στο info@awear.gr.